Drive-In, Maverick, Rogue

A LOGIC SYSTEMS 3 előadós koncertet hozott létre a Live Nation Drive-In rendezvényén, Chauvet Professional lámpákkal

St. Louis – A country zene szupersztárja, Brad Paisley szinte mindent látott már 20 éves karrierje során, azonban július 10-én őt is meglepte a kocsik fényszórója. Üdv a Live From The Drive-In három estés koncertjén, melyen 3 művészi show került megrendezésre a Live Nation első autós koncertjén.

Villogó fényszórók és dudálások közepette köszöntette a közönség a St.Loius-i Hollywood Casino amfiteátrumában Paisley-t és bandáját, El Monstero-t és Nellyt. Chip Self, a Logic Systems tulajdonosa pedig megálmodta hozzá a hangot, a fényt és a videóeffekteket.

Ez az első, ebben biztos vagyok” – mondta Self. “A világítás szempontjából a legnagyobb kihívás az volt, hogy a műsorok korán kezdődtek, ami azt jelentette, hogy a műsor felében a napsütéssel kellett küzdenünk – bár ez a fesztiválokon sincs másképp. Ott viszont nem kezdenek korán a headlinerek. Műsor szempontjából pedig a fő különbség egy fesztiválhoz képest, hogy ez egy autós behajtó-show, ahol a kocsikkal az emberek hatalmas területen szóródtak szét – még a dudálós ováció is halkabb volt emiatt.

A behajtó kiterjedt területe és a színpad mérete is kihívást jelentett Self szerint. “A helyszín olyan nagy volt, hogy még egy egy viszonylag nagy színpad (Stageline SAM550) is kevésnek tűnt ebben a felállásban” – mondta. “A színpad mindkét szárnyán szétterítettük a Maverick MK1 Spotokat – a cél az volt, hogy a lehető legszélesebbre vetítsen.

Self tervezte és vezette az El Montero előadását (Paisley-nek és Nelly-nek saját technikusaik voltak), összeállította az egész rig-et és irányította a projektet, valamint irányította a FOH-t Nelly számára. A stage-re 12db Maverick MK1 Spot és 14db Rogue R2 Wash került fel a három napos rendezvényhez. A Rogue-ok a középső és a felső rácsokra kerültek, ezek világították meg a teljes színpadot.

A rig-et előre megtervezve Self szem előtt tartotta a rugalmasságot a kritériumok betartásával, tekintetbe véve, hogy a drive-in sorozatban különböző műfajú művészek szerepelnek. “Olyan eszközöket szerettünk volna, amelyek elég fényerőt biztosítanak a nappali fényben, mindamellett, hogy sokoldalúak és profi megjelenést kölcsönözzenek. Így három tervezővel három különböző eredményt sikerült produkálni, ugyanazzal a rendszerrel. Mindannyian másképp közelítettük meg ezt a feladatot.

Erin Wolf a Logic Systems munkatársa remek munkát végzett Nelly show-ján.” – folytatta Self. “Mellette pedig Tanner Douglas, a saját világítástechnikusunk is odatette magát a kihívások közepette. Nem tudtam volna ezt nélkülük létrehozni.

Ez egy új élmény volt mindenki számára – művésznek, stábnak és közönségnek egyaránt – és hiszem, hogy mindannyian elégedettek voltunk a végeredménnyel. Ugyanolyan katarktikus volt a művészek számára, mint a közönség számára. Emberként szükségünk van az ilyen típusú közösségi tapasztalatokra és a művészetre.

A tömeg viselkedése szintén biztató volt. “Számomra nagy kérdés volt, hogy a közönség tiszteletben tartja és egyáltalán betartja-e a szabályokat” – mondta Self. “Tudtam, hogy ha nem, a county nem engedélyezi a Live Nation számára a későbbi, nyári show-kat. Izgalommal figyeltem, hogy mindenki nagyon tiszteletteljesen követte a szabályainkat. Remélem, hogy még több ilyen eseményt fogunk megtartani – ha mindenki biztonságban érzi magát, jöhetnek a show-k. Win-win!